17.6.11

pertarungan hebat abad ini

sekali ko melangkah..mati ko aku tetak


alah..macam aku takut sangat kata K..sambil menyapu bedak di muke gebunya itu


da bape kali lah sial sebab ko..aku jadi camne
ko buat aku jadi bebal, sengal, malas banyak, rajin bile miskin
ko nape la weh


oi E...itu ko buat sendiri la bangsat
perangai ko tuh yang tak reti nk upgrade
ko tgk aku...da setail ade opis sendiri
pakwe hensem, keta beso..ko ado???


dan mereka bertentang mata...


ternampak api gunung berapi sumatera di mata E
menyalahkan K atas kesilapannya tidak memberi ruang untuk bernafas tatkala zaman sekolah lagi


di mata K hanya kesian nk bagi penampar sulung atas kekuangan ajar budi bahasa pompuan sorang ne


adegan tarik menarik rambut telah bermula
dengan kekuatan pertahanan diri dulu
maka ditamparnya E sekuat hati
E membalas dengan ludahan maut 


ia berterusan hingga beberapa minggu 


CHOOOOOOOOOPPPPP
jerit K...aku lapar..laki aku pon lapa
ko belah 


E..ko takyah nk lapar sangat...sini ko


dan setelah smack down ulung dilakukan maka pengsan lah K selama beberapa bulan


E dengan muke tenang balik ke rumah untuk tido


semasa berbaring....berfikirlah untuk seketika


ape ke teruk sangat perangai aku ne........


terus gelap pemandangan...

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.