15.6.11

bile aku malas nk mencarut aku menaip blog

ye aku malas nk mencarut
nak argue pon tak guna

stail memang nk blah cepat2
ko da buat ayat2 balas dendam kan

aha..tidak mengapa

ayat tidak boleh lupe

mistake like this cost me money
if she's charging me im gonna charge it to you

alah mende small matter
kalo die nk charge design fee sekali pon
takde sampai 3 riban

ko rileks sua
ko da kena ngan die harituh kan
sepam kene 1600 sebab conceptual fee

ko bg aku basic je
aku buat keje ko memacam
ko rase kalo aku charge tuk setiap mende yang aku buat leh jadi designer free lance?
gaji aku mase cecah lebih seriban tuh ko seboleh-boleh nk ckp be fair to me
nasib baik client byr


eh eh ko...mintak nyawa pe?

ko ckp pikir weh
pe aku buat ikut duit
ade hati nk potong gaji aku yg ciput mati ne

mase ko ckp tuh aku ckp ok dengan nada sindir
kerana bila statement tuh terjah gegendang telinga
aku stock nk maki ko
tapi takleh lagi
hormat tuh ade g

ko rileks je la wey

kalo stail ko nk tunjuk power sangat
tak salah kalo company ko lingkup sebab aku

sekian




No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.