25.3.11

sarcastic romantic fantastic

aku saje la letak heading tuh


ala marah lak


mendapat panggilan pepagi dan ia tidak juga membuat hati ingin ke tempat keje
haram jadah..perangai ne teruk na..teruk dah.teruk habes


menanya khabar dan komen tentang status aku yg rasa gula selain dari rasa pedas satu ketika dulu


ini-----jawapan mengikut skema spm


romantiknya aku sebab aku da jatuh cinta
anugerah tuhan yg ternilai


sarkastiknya aku sebab masa single sume orang pon buat aku loya
prisip diri style feminism


fantasticnya aku bila dapat gabungan hebat ini dua persona dan aku senantiasa akan menjadi cool 


up diri sendiri?? oh tidak...biase je


hahahahahhahahahha....(blog paling crappy yang aku penah tulis)


sekian........................

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.