9.3.11

hari - hari muke buku

aku bukak mata nampak taik mata nampak muke kat cermin mende pertama dalam pale otak --- muka buku
asal aku busan bile tv takder citer atau belom mengantok walaupun pukul 3 pagi...--- muka buku
nk buat sume pon pakai muke buku la sekarang


drama swasta da tak besh kat tv...
gaduh kat muka buku lagi besh...gaduh pasal muke buku pon besh
kes penceraian 0.7 peratus sebab muke buku
sape ade muke buku ne lagi glamer dari artis
popular kot...lagi la kalo ko wat status yang bebukan pada sudut manusia berakhlak


ahaaaaaaaa..


bisnes g..jalan sebab & bukan sebab muke buku


kenkadang aku pikir citer inception ne berdasarkan muke buku la kan
harem...


aku ingat aku nk lenyap dari dunia sosial dan duk mengadap dinding dan bercakap sorang2..
sehingga aku menjadi saiko yang kaya seperti dalam sume cerita seram..


okes..aku buat sekarang... 

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.