30.8.10

saat mengantok tersengguk rindu dan flash back

sedang aku tersengguk-sengguk menaip entri mengantok
aku teringat zezaman men mercun kat kampung dulu
ader je yang cedera--tapi sumer hebat
bapak2 kitorang lagi la hebat
zezaman mereka stok sumer mercun legal
yang aku pelik..zaman dornag nyer mercun takder lak citer orang mati muker pecah, tangan rabak dan seangkatan dengannye
mungkin zaman hati kering mereka melampaui batas

dan sedang aku tesengguk menahan mengantok
aku terimbas zaman aku rambut pendek dan biler sahabat baik aku takder
zaman shuffle, men skate, gelaran eisz nigger melekat gara2 dek skeleton berjalan itu
mempunyai kenalan serata kampus
dan minat terhadap senior..dan skunk biler jumper senior tuh balik..sumpet tak hensem da
hahahhahahahhahah

sedang mata aku kelip slow tanda2 nak tido
time tu lah aku teringat mak kau yang ngah membebel ke hape
bile nak balik, bile nak buat itu ini
hahhahahah..gelak je lah ngan anak mu yang degil ne mama oi
kene sepak cane pon tak sedar diri ne

time ini juga la aku teringat adik2 aku yang gile dan menggiler nak peksa
adik aku yang menari ke arah kecemerlangan--skema tak
adik aku yang terpaksa g aussie untuk mencapai citer2 (6 bulan je kan..hahaha)
adik aku yang gile anime sampai bakat melukis luar biasa penuh kat buku sekolah
skunk da ader fb..hmm..harapan

aku da sedikit nak terjaga
otak da mule leh function ngan berkesan

hmm..kene g scan jap..takut ader sindrom tido taknak bangun2
huuuuuuuuuuuuu



3 comments:

  1. ces..kat saya takder teringat plak?ni main tipu ke ape ni..ok,dendam ngan anda jugak..

    ReplyDelete
  2. engkau membuat aku terkeng ...kopol duit belanja sekolah sebab nak beli mercun..

    ReplyDelete
  3. bahahahha..ingat2..ingat sangat..grrrr
    brutal--ape lagi ..mercun nyer aner???

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.