2.8.10

cupid

setelah menghabiskan masa berfikir untuk membalas entri jejaka alam maya yang telah menggelarkan diri beta bimbo fairy kerana gambar beta yang ader kepak kaler putih suci seperti beta jugak. beta telah pun memaksa idea ini untuk terus mara..haaaaaaaa

beta teringat zezaman beta chat tanpa henti memalam serta pepagi buta semata-mata mahu membuktikan yang beta hebat mengadap lappy dengan jayanya..tapi dier selaku cupid saiko..ok ayat kejam..cupid mungok (ader sedikit comel kan) mendorong untuk menaip dengan pantas dan men buzz senantiasa

(alunan lagu sheila on 7 berkumandang sambil membaca entri ini--wajib)

setelah beta baca entri tentang beta..beta lupa dah kemungkiran bet kamu yang beta usulkan
seperti yang kamu tahu, usul beta selalunya sebulan atau paling lambat 2 minggu sebelum tarikh segala mende yang berkenaan.

beta tak marah--tak pasrah apetah lagi karena kemungkiran kejanjian kamu hanyala 1 peratus daripada orang lain yang usulkan perjanjian dan meletakkan harapan setinggi bangunan klcc (dier orang malaysia)

beta nak letak gamba kamu yang tak baper nak nampak muker tapi setelah beta adalah puaka dan fairy dalam masa yang sama, beta rase kamu layak beta panggil evil/mungok cupid setelah kesengalan kamu melampaui tembok berlin dan juga sebab kamu sudah beta arahkan suro bekerja sampai sekarang panahan kamu hanya dalam alam maya (susah nak dating lat fb jer ne). tak pon alasan memanjang. orang suro carik kat kl kamu g carik kat kuantan..ne nak ader yang nak beta berkenan..(demand tinggi tak?hahahahha)

beta tengah tahan gelak masa beta tulis entri ne..evil cupid--level brader kureng 80 peratus..aduh..
mau kalau hellioz ke j.love ke wanie bacer ne..tergugat kedudukan carta paling brader di rompin kuantan.

jadi beta nak buat pantun gak

kurus, lurus, macem, mungok
feeling2 brader habis
guna hati untuk tengok
walau sikit macam iblis 

----sekian..tammat---





2 comments:

  1. kehadapan tuanku bimbo fairy,

    bukankah patik sudah katakan,amat sukar untuk mencari orang yg sesuai dgn tuanku..sedang untuk mencari rentak saje sudah mengambil masa bertahun2,inikan plak untuk mencari org yg mampu melayan karenah bimbo tuanku..


    namun begitu beta berterima kasih kerana tidak mendedahkan identiti patik.sesungguhnya jika ada kelapangan patik akan meluangkan sedikit masa untuk berbuka puasa dgn tuanku pada ramadhan yang akan datang.

    tidak lari gunung dikejar,inikan pula gunung everest..sabarlah menanti,putera berkuda putih tuanku kan datang juga nanti..

    kapal di muara patih labuhkan,
    teras jati berbalam-balam,
    jodoh tuanku patik carikan,
    dari siang bawak ke malam..

    ReplyDelete
  2. beta takmoh nek kuda..unless kuda itu kaler merah name ferrari.bahahahhaha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.