6.8.10

chopstick kidal

busan di rumah dan mahu keluar
maka segera menghantar sms kepada rerakan

setelah berjalan dengan penuh laju ( 20km sejam)
maka sampai ke destinasi
ko disitu..dap dup jantung berdebar...(penat lame tak jalan camtuh)

lepak dan buat lawak bodoh..selesai acara melepak gelak
melepak makan lak

jadi destinasi perut seterusnya di jalan alor dimana mee bebola itu sungguh menggugat nafsu serakah
sehingga chopstick yang dipegang dengan tangan kiri itu telah menjadi kidal juga
dalam erti kata lain terbalik...
dialog sahabat -- aku tau ko sedare aku tapi kot ko lapa takyah la makan pakai  chopstick terbalik (side yang dier patut pegang jadi tempat pengapit..hahahhaha)
gelak sampai pecah perut dan selamat boss kedai tuh tak ckp hey jangan gelak kuat2 sangat eh ne kedai makan bukan rumah (dialog boss aku biler aku gelak kuat kat opis)

ader--ader aku kesah ke?

len kali kiter pakai garpu la yerh..takder la konpius sangat..wawawwawawaw

bukan gambar sebenar


3 comments:

  1. jangan buat perangai camni..x pernah buat dek fairy mkn gune chopstick..terbalik plak tu..

    ReplyDelete
  2. x pernah dengar ada chopstick kidal.
    haha.

    ReplyDelete
  3. ahahhaha..fairy ne mkn pakai chopstick naper??
    ahhahaha..
    daud--sile check kamus chopstick korea..sekian

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.