3.5.10

nak dating lagi ke taknak

sambungan dating horror depan umah....


eh you...
die tarik tangan aku dekat dengan die..


you tau tak bawak motor tu bahaya..i tau la u terer tapi dier ade curse sikit
nasib bek u tak ape-ape..sambil renung anak mata aku
aaaaahhhh..cair2..kaver cun takyah nak wat muker comel sangat
juling mater..


eh...pakcik...moto ne ok la..saye belaja bawak daripada bapak saye
(ingat megan fox dalamm citer transformer ker??)


"but still.....ade popcorn kat rambut anda.." sambil senyum
haa..bukan da habis bersihkan tadi kat toilet..demmm..takkan nak mintak tolong abu
(abu adalah monyet peliharaan pak mat sebelah kampung)


hmmm..cik eisz..leh sayer amek kunci sayer balik??
nah..amek neh...seraya melangkah hendak pulang


thank u cik eisz...
die start moto..blow kasi gua panas pastu balik..padehal kalo jalan kaki g umah dier cam tak sampai 2 min..


ku nampak pakcik mase depan intai kat tingkap..
aku melambai dengan penuh rase riang
pastu pakcik tuh tutup langsir terus
harrrrrrrrrrraaaaaaaammmmmmmmm


balik ah..watpe g


da masuk umah...kemalasan hendak mandi
naik tangga dengan kepenatan macam baru lepas jogging 3 round tasik shah alam


ah..lepak ah dulu..baring dan letak tangan atas dahi
ape pasal la aku ade feeling camtuh tadi..
da ar sesuka hati tarik tangan aku
(tapi suker....ahhhh..tidakkkkk)


tut--tut--mesej masuk


"hai cik eisz rambut popcorn..nanti bangun awal tau..saye nak bawak anda ke tempat istimewa..jangan luper mandi"..


aiyok..die nampak aku ke??cam tau jer aku malas...


letak tepon kat sebelah dan berangan membawa moto seiring dengan rossi
senyum...
ehh..asal gelap neh.....


bersambung....................................

1 comment:

  1. saya syak pakcik masa depan tu jeles..better kamu ajak pakcik 2 gi tgk muvi jugak..

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.