13.5.10

ketiga dalam may

dah hampir setengah bulan may dan entri aku hanya 2
masuk ne yang ketiga
aku dah cakap pasal hati..aku da cakap pasal entri bersiri..aku juga da cakap pasal kejadian seharian di mana-mana
aku mungkin juga perlu keluarkan lava marah terhadap bos lagi satu yang sebenarnye lelaki tapi drama queen
kurang kasih sayang dan perhatian barangkali
jarang juga aku jumper orang saiko macam dier
sampah masyarakat yang berpangkat tinggi
takyah panjang lebar..buat sakit hati

dier yang selalu hilang dalam hidup..sekali sekala ala2 kunang2
dier yang cuba amek hati..aku pulak rase lain..
dier yang aku try amek hati dan dier rase aku tak cukup hot
dier yang suker hanya jadi teman bila busan
dier yang setakat suka atas angin..salam pon sampai lalu merpati
dier yang ungkin hanya teman seperjuangan dan bukan teman seangkatan sehidup semati

tulis entri ngah emo ner mang besh
sumer pon nak marah..sumer pon nak sedey
gedix balik kampung..rindu kat mak

da ah..layan perasaan ne sampai aku mati pon lom tentu dier hilang
paling kuat pon matang mengikut usia

baca blog orang dan kehidupan dan susunan kata2 macam sinonim
aku selalu bercanggah
kalau ader bahasa metaforik..tersirat
aku punyer macam kod rahsia yang orang genius je leh paham
layak la dengan penulisan yang bangang

ok cukup..dapatkan idea untuk entri keempat..
harap jangan akhir bulan
malu dengan rakan blog sekalian





2 comments:

  1. hey khairunnisa,anda ok tak?eh jap,sy termasuk dlm kategori mane??hehe..

    ReplyDelete
  2. ahhahahaha..ok jo...emo..besa arhh..
    eh..anda nak kategori pnulisan bangang ker??ahahahaha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.