15.3.10

membetolkan perasaan bengkang bengkok

lepas aku bersihkan sawang arituh
skunk ne lagi banyak
aku nak sambung cerita bersiri aku pon tak menyempat
datang makhluk asing sekor tuh..da sampai siri 5
dem betol

aku kira-kira rindu aku kat ko
level naik tak sampai 3 takuk..bile aku tgk balik
kosong pulak
kejadah pulak meter aku ne...rusak ape..

menatang besi kesayangan arini ade bunyik..stok tau aku da nak gaji
mintak mende bukan2
aku nak g shopping laaaaaaaaaaa...ko nye tunggu nenanti k..
heeeeeeeeeee

setelah lame tak pakai 2 line..arini aku berjaya membuktikan kehebatan henpon ala negara komunis tuh
perasaan komunis aku kat hp ne da hilang serta merta

idea jarang da menjelma
stok karat senantiasa walaupun da letak minyak gamat
errr...minyak urat kot die mau
er..minyak masak?

heh..semoga berjaya la dengan jadual waktu padat mampat hanya untuk bulan ne
tengokla kalo aku sempat betolkan meter rindu dan bg menatang besi kesayangan aku mende yang die nak


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.