15.3.10

dating horror lepas tengok wayang horror

sambungan episod lepas....

ahhhh...otak aku jam gile..*T*&%@#*%@$#@&*
carutan pe plak kuar ngan orang cam die ne
karma kot nak hukum aku
stok lembut2 manje2 sikit buley??


takpe..tetibe sampai satu babak..die terus pegang aku
stok takde la terkejut ane..sebab aku pon ngah konsentrate makan popcorn..
tersentak lengan aku..tak cam terabur popcorn ala ala salji kat kitorang
rambut aku da la sedia maklum cantik menawan sampai popcorn pon tamo jatuh ke lantai

ahhh....babak bukan seram pon..stok terdengar bunyik kat ipod minah tuh
aduh
mood da spoil..aku nak ajak mangkuk hayun sorang ne balik
die bukan cakap sorry..bantai gelakkan aku hado..
senyum..takper2.
ku kuar
masuk bilik ayor dan mulekan sesi mencantikkan rambut..

lepas aku habes je buang salju popcorn, segera ke tempat parking motor..
idupkan enjin dan bertawakkal supaya sihat walafiat bawak moto besar dier ne

vrrooommm..ok..konpiden

kuar je..hp bergegar..
ohooo.die...angkat dan suro die tunggu kat main entrance
aku dengan penuh suci bawak moto die dan lalu depan die
bakar pe patut..pastu cabut...

hp bergegar g....

jawab kol dan die kate..tunggu kat umah...

huuuuuuuuuu..ingat aku takot...

bersambung..................

2 comments:

Love me.hate me.write me.