7.2.10

orang ade kepak

cerita pasal hari2 kematian atau benda yang berkaitan dengan agama ne
aku tengok untuk buat comparison dan biarkan nota itu dalam panggung kot orang tak paham ape yang pengarah tu cube sampaikan

betolla u can neva judge a story by its preview

legion - cerita tentang angel yang ditugaskan untuk merasuk orang
sebab tuhan da hilang faith terhadap manusia yang tak reti nak ingat die

aku da mengangkat kening lama..da separuh jalan pon aku tak paham lagi jalan cerita dier
micheal potong kepak untuk menyebelahi manusia
gabriel datang dan nak bunuh budak yang tak lahir lagi sebab die leh selamatkan manusia
ok..nota aku serabut da..selalu ade garis2 merah tuk indicate link
err....penuh bulat2 je nota aku ne

dorang siap ade senjata yang canggih gile
aku da kene migrain ne..kening tak turun2

ye..muke aku dpd excited terus wat muke separa benci
sebab membe belanje kan..kotla die tamo belanje g..diam je

habis je cerita ku belah dengan laju
sambil mengadu sengal kat kawan ku..
ehh..ne cite ape la sial

ke pengarah die nak jadi kreatip dengan memikirkan cara lain manusia leh mati selain dpd dunia jadi tunggang terbalik

eh..sory la sape duk seat aku kemudiannya
nota aku ko takleh bace kot
seserabut pale otak lepas tengok cite orang ade kepak

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.