5.2.10

anda pasti mati

dengan lafaz terima kasih
buat wanita yang duduk sebelah aku pagi tadi
dalam bebanyak seat..seat sebelah aku jugak yang ko pilih

sedang aku men mata ngan encik matahari dan cuba sedaya upaya untuk tidak tidur
mate aku sedikit sebanyak menjeling kat buku yang ko bace
siap ade tulisan..dan aku yakin tuh ayat dalam quran
jadi aku pura2 tgk tv tapi mate aku ke buku tuh

'anda pasti mati'

ohoo...tatakala itu, otak saye sedang lincah mengimbas kembali babak2 orang mati terbakar dalam bas cite final destination
jatuh gaung seperti dalam berita (ok..kta hiway tuh takde..selamat satu)
drift terjun ke laluan moto
tingkap pecah..da la aku duk sebelah tingkap tuh

tahniah la anda..anda telah berjaya buat imaginasi saye teruja dan jumpy harini
saye yakin bile anda baca dengan muke tidak ade perasaaan anda tuh..
sume telah pon menjadi kesedaran kepada anda..
anda jangan harap kat saye...saye ade list penuh benda untuk dibuat sebelum mati
nak tengok?

oh belum sempat saye tunjuk..anda da turun kat destinasi anda
ye..anda pasti mati..

lekatla kat otak aku sampai bebile kang

buku tuh beli kat mane???

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.