8.2.10

ko da cantik da makcik oi

maafkanlah ku dengan entri pepagi yang menusuk jiwa
lagi kisah dengan rapid tercinta
kali ne makcik yang takleh duk diam

mase ku naik tuh ko da tgk cermin kecik tuh2 kali
stok duk sebelah aku ok silap aku duk sebelah ko
kejap2 ko tgk cermin tuh lagi
ko nye gigi nak tanggal tak?
gincu ko da cukup merah aku rase

ko letak cermin tuh dalam beg
cukup 5 saat lepas tu ko main hp lak
aku ok...mengantuk tahap dewa dan ko pulak men langgar2 aku kan
ko tau aku leh jadi naga?

ku pejamkan mate..bile terjaga ko tgk aku sblm ko tenung muke ko kat cermin kecik tu lagi
aku malas nak layan lagi da
ko gerak ke kanan lak
ohooooo...ku saba lagi
ko gerak ke kiri pastu

temperature aku da stat naik da
ko jangan memacam pagi ne
da la lapa...

pastu ko betolkan pulak tudung menghelip ko tuh
siku aku lagi kan
adui...nasib bek aku jenis hormat orang tua ja
kalo tak..tak ko kene sound sedas sambil kene ludah
alamak..extreme

ok...sampai da destinasi
sampai opis kang ku nak layan lollipop 2 round

3 comments:

  1. giler garang..baru makcik 2 nak diva sket..hahahha.

    ReplyDelete
  2. tenung2 same je muke die aku rase~

    ReplyDelete
  3. kan has??tu la die tamo nak terima kenyataan..da la usha aku pelik..sepak japgi..huhuhuhuhu....ala areleaf..makcik tuh da abes diva da..tgk lipstick sudey..hauhauhau

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.