9.2.10

blind chat

hari yang penat..kerja tak banyak pon
hormon kuat bekerja je
pms sume..
ok2...u got wat i mean

akhirnya membetulkan tepon yang cam gampang
terlepas satu hari untuk membeli pas bas
hilang valentine dikebas pompuan ijau
mengantuk tak hengat
bau makanan lekat kat baju
aaahhhhhh.

jalan nak menunggu bas hampir 1 kilometer
stok kene pusing style men jalan kaki 3000m kat sekolah dulu
terserempak ngan manusia ne
die lihat dengan tongkat..no..no..stick die
stick kaler putih..
kat selekoh tu die benti jap..nak lintas kot

aku pimpin die..
jum..da takde keta ne..

terima kasih kate die
nak pegi mane..die mulekan perbualan
nak balik shah alam..anda nak pegi mane?
nak pegi public bank..

oh..pastu ade mamat tuh langgar aku..terlepas jap aku kebelakang.
laju tul jalan die neh
dapat kejar..oppp..bebaik ku kate..ok2..strait je..tadi ade orang nak langgar

ne nak pegi public bank..nak jumpe awek ke?
dengan penuh selambe aku tanye.

ahahaha..gelak je die..awek mane ade..nak dating apenye
introduce la satu..
hehehhehe..banyak je awek kat sini..aku nak cakap cube tengok..nasib bek tak tekeluar..kot die emo sepam..hentak aku ngan stick tuh..tak ku kene bantai ramai2?..adui...
tapi die tanye gak...mane?.. ku ckp ar..hah tadi ade depan mate..hilang lak..ku jawab

die madah gelak je
tak penah orang tanye die soalan tu kat die kot

ok da sampai kat trafic lite
saye nak ke sane aku cakap
oh..saye nak ke kiri..tapi kene lintas jugak kan

nak aku teman die berbual untuk 10 meter akhir kot
layan..eh..bebaik jalan kang terlanggar keta mahal tuh..
tapi kalo pakai stick..selambe je kasi hentak

die gelak lagi....

ok..da sampai..saye pergi dulu ye..
die jawab baik...terima kasih
sesame..bebaik jalan...

dan ku naik bus
lepak belakang..tido sepam
tak larat tahan..mau migrain...

hai orlando..tadi kan..........


4 comments:

  1. hahaha. naseb baik tak ckp cuba tgk. kannn?
    kalau tak, tak sampai public bank la jwbnye. hahaha

    ReplyDelete
  2. tak bape mude la..huahuahua..
    kan mimie..kot sume orang pon belasah aku sebab cube mengapa apa kan orang kurang upaya..hauhuahauhuhua

    ReplyDelete
  3. tapi ayat ko ni..tade sape leh challen.mg terbaik..hahaha!mane penah org tnye gini ng org bute..

    "ne nak pegi public bank..nak jumpe awek ke?"

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.