13.1.10

Tuan mase depan

orang tanya
how's life been treating u

aku kene jawab. its good
kene jaga repo..
orang tak perlu tau yang kehidupan ne sebenarnya da malas nak layan aku
lebih2 lagi encik karma

pesanan ringkas di mesin jawab tepon
saye berada di hawaii..akan pulang lagi sebulan
aku rase aku gembira ngan jawapan tuh.
tapi aku tak gembira sebab tak bawak aku sekali

aku kene carik kije
tapi aku da jumper kije pujaan hati
bos dier plak.....ah..tamola citer

aku nak kene carik gak kije yang tak baper nk masuk pale otak ne
at least dier buat aku kenyang dan boleh bayar haiwan peliharaan aku yang makan minyak
maintenance dier lagi tinggi dpd aku
huh.bukan mengeluh nasib
tapi memberi semangat kepada diri sendiri

sekali dengan kerisauan ibu kepada anaknya yang jauh diperantauan
lebih tepat..panggilan pulang
ohhh...sememangnyer selesa di perantauan orang
feel balik kampung extra katenyer

gelak sinis untuk diri sendiri
ntah bape lame aku duk depan cermin berdialog dengan diri sendiri
boleh je buat tanpa melihat muke sendiri
saje feeling cantik2

esok aku nak ketuk pintu encik masa depan
kalo dier takde lagi
aku nak tulis surat suruh bukak pintu
siap sokongan menteri sekalian alam
dan suruh dier bersiap sedia dengan perihal paksaan

berlatih untuk berhadapan dengan bodyuard beliau
huh.siap la ko esok..

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.