15.1.10

macam gampang

kepada encik atau puan yang telah buat aku tak lena tido
menyusahkan hidup aku
ko mati lagi baik

ye mati
doa ne takkan termakbul sebab tuhan ko sayang ko
tak kisah ar tuhan ko sape kan

yang aku tahu ko ne cam lahanat
cam babi yang super hina (maaf encik babi, guna nama anda sekejap)

setakat ko nak amek beg aku yang murah dan purse aku yang tak cantik tapi punya banyak isi(kad semata-mata) dan takder duit
nasib baik tuhan aku sayang aku lebih
pehhhh.....ko memang la macam gampang
agak-agak ko desperate, barang lain banyak kot

sian kawan aku..keta die da lock da rusak
gara2 ko la cibai.
ke saje ko nak test skill bukak keta orang tanpa bunyi alarm yang ko baru belaja semalam
ke ko takde hadiah nak kasi awek ko sempena anniversary 2 bulan kapel

aku da la musykil cemane beg aku leh hilang dalam keta
ye keje ko la anjing
aku da jadi cam jejaka alam maya ar ne
bila marah mencarut
takper..nature kite same

tuhan aku janji.doa orang yang teraniaya ne makbul
maksudnya.kalo aku doa ko supaya kaya cepat dan tak menyusahkan idup orang lain. siap dapat pingat rakyat cemerlang.ko leh dapat kot.

tapi dalam hati.biar ko mati cepat
biar beg tuh yang punca ko mati
aku nak besok dalam paper ader lelaki ke pompuan yang mati dicekik beg

tarik nafas.hembus panjang
aku nak mandi.nak cool down
biar marah reda.japgi tido.mimpi belasah ko

6 comments:

  1. kakak..simpati pd kamu. meh aku tlg ko blasah org tu..mn dia? mn dia?aku nk tgk kamu blasah dia dulu..

    heeeeee

    ReplyDelete
  2. aduih sebentarnya sy minta saudara sy di narraka buru beliau.

    ReplyDelete
  3. hahahahaha...mimie..saye pon same..nak tgk saye belasah dier..
    ayieq..lame tak application nak suh die mati ne??hahahha

    ReplyDelete
  4. mcm org xde pedoman

    ReplyDelete
  5. la nape anonymous..nak tau gak sape cakap ne..leh kenal??

    ReplyDelete
  6. gua syak anonymous atas ni kekurangan kasih syg..hahhaha..

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.