27.12.09

dua lima..dua kali lima

tung...tung..tung...x12
menunjukkan masa yang bertukar kepada 28 hb
ah
melihat ade tak bintang bersinar sempena hari yang tak sumer orang ingat ner
nasib ade facebook je..tulis date and reminder kat situ

aku da menulis ala2 melankolik
sengal haram
aku patut happy
memang aku happy pon
yang aku tak happy nyer birthday jatuh hari senin

birthday aku = monday blues

jangan nk seronok sangat dewa capricorn
ko belum lagi aku sumpah jadi katak

buat jejaka alam maya, eceh..name nak sama
terima kasih buat pantun itu, ko memang suweeeettt..cukupla tuh puji kan??nanti kembang lax..

tak aku nafikan pantun ko memang cm haram
tapi betol juga ada..(goyang pale ala singh satu)
mr cupid tuh biar aku keep track baper lagi lelaki yang masih straight
pelan jalan ke hati tuh..sebab aku taknak sesat digoda oleh jejaka hot..ohhh..cayor..ngeeee
jantung metal sebab aku kan kene kental

walhalapesekali pon.....hati yang aku buka ner untuk menda baru..kene tutup dulu bg tahun ne
takut lemau

banyak cita2 yang belum tercapai
plan pon banyak tertangguh
hutang yang kene langsaikan
kata2 maaf yang perlu disulam dgn hadiah amek hati
kentalkan lagi hati
matangkan lagi pemikiran
fikir kedepan....yang lepas masuk muzium
jaga badan...bagi hot lebey
rambut bagi kembang habis

banyak tahun ne nyer plan belom berjaya

bring forward to next year...bak kata abah
buat satu satu

tahniah buat aku
genap dua lima
biar orang kate tua..tapi hot
dan perangai cam kanak2 ribena
tapi awet muda

woot!


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.