16.11.09

pelan jalan ke hati dia----------episod hilang

(sambungan pelan jalan ke hati dia & pelan jalan ke hati dia..lost season 2)

setelah jalan tuh aku tak jumper dengan menggunakan pelan blueprint yang sudah dihantar untuk approval.takder respon. hmmmmm. maka........
aku menggunakan teknologi untuk mengesan kedudukan dier berada sekarang
hehehehehe

tapi dalam radar aku
kejap ader kejap takder
da macam lampu kelap kelip dalam tempat yang ada speaker besar daaa...

aduiyai.
aku nk kene pakai kompas jack sparrow lax ker?
yang berguna hanya bila ko menginginkan ke tempat itu
lain?

okay..
guna reiatsu lax.
tak dapat kesan. dier duk disebalik dimensi antara hueco mundo dan dunia nyata ker??
hampeh..penat jer aku belajar ngan ichigo
tak juga jumper dier
takkan nk guna bankai
nandeskaa.....

jangan mengalah lagi..
pelan tuh kene belajar ngan scott dpd citer prison break
tatoo tuh takyah la ko buat kat aku
kat blue print jer cukup
email kat aku nanti tau..thankx


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.