11.11.09

panggilan duit

bekerja hingga petang
dapat panggilan daripada org yang tidak dikenali
unknown caller

memperkenalkan diri sebagai ____(nama dirahsiakan)
bekerja di sebuah kilang elektronik jepun yang agak terkenal
mahu aku hjadi promoter untuk jom heboh akhir bulan ner

ok..aku tataw pulak ader jom heboh akhir bulan ner

dier kater dpt no tepon aku dpd company lain
cilanat
pastu dier kater call secara random

bayaran agak mewah untuk dua hari bekerja
ko tau jer biler aku ngah sengkek kan

kol jam 5
mahu keputusan jam 6

bagi ar satu hari kot yer pon

ok

so aku diam

ntah betol ntah tidak dier dpd company tuh
kerja yang dier nk bagi kat aku ner
nk bagi nama bagai
silap2 daftar untuk melacurkan diri kat thailand
kang naya tuh namernyer

jam 6 dier mesej
jadi bagaimana??

aku tolak dengan sopan

kalau betol offer tuh..aku dah tolak rezeki
tapi kalau tak betol..aku terselamat

untuk yang bagi no phone tuh
ko memang cam pepex
jap lagi no aku glamer g
ko..aku carik sampai lubang cacing
aku tanam hidup2
ngerti??

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.