11.11.09

berimaginasi dengan kunang-kunang

saat mengantuk dan melelapkan mata depan pc
power otak tinggal 30% jer ner..
mater da kaler merah
demn
arrgghhhh

k tahan
ku pasang headphone
lagu ne kuar--fireflies by owl city
sorang jer yang nyanyi sebenarnya
apakah dier datuk bandar bandar burung hantu
huuuuuuuu

okay
aku mula berimaginasi mengikut lagu
antara lirik dier
i get a million hug from a million lighting bug
as they start to teach me how to dance

yo..lagu ini aku rasa untuk orang yang tengah high mengambil ganja
tersangatla high sampai mula membayangkan dunia ini berputar dengan lambat
haaaaaaaaa

sengal

aku juga berpendapat, orang yang nyanyi lagu ner untuk orang yang mengalami penyakit insomnia dan mula berhalusinasi dengan mistiknya dibawa ke fantasi dunia yang dier mahukan selama ini

atau mungkin..

lagu ini ditujukan khas untuk aku yang imaginasi nyer tinggi dan meluahkan ekspresi kreatif dengan lagu berangan sebelum tidur dan memerlukan mimpi indah dan ceria? (asyik mimpi bunuh orang jer)

aper2 pon lagu ne cumey dan membuat aku mahu tido skunk dan berimaginasi dengan kunang-kunang di taman pelangi atas jiwa hitam...

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.