3.11.09

hari yang tenang dengan hujan yang biang

memang kalau da duduk kat dalam ofis dan makan hanya di mamak dalam kompleks dayabumi itu sahaja dan tidak duduk dekat dengan tingkap, segala berita cuaca hanya menggunakan perkhidmatan CNN bergerak..

oi..hujan lebat la harini..
oh..panas nya kat luar

sok..sek..sok..sek..

huhu..

nak balik tadi hujan lebat..
jalan dengan slow motion
lagu yang dimainkan kat mp3 merangkap henpon ner pon leh pulak shuffle lagu sentimental
ngantuk.penat.kuyu da ne

dekat pintu bas ner ader plak satu mamat botak,hitam dan pendek.
nak ke asia jaya katernyer..sebelum tuh mintak izin pakcik rapid nak isap rokok jap.
bergaduhla kejap tuh ha
sebab bas memang tunggu ko sorang
ceh

bau arak dpd 1km
cuba untuk jauhkan diri..duduk depan aku jugak
ko tengok apa?nk kene lempang?(dengan nada yang sopan sebab hujan kan)
v
v
tahniah 1

sampai kat kl sentral
seorang makcik yang mungkin dalam hatinya dulu mahu menjadi tyra banks, tapi hasrat dilupakan setelah berkahwin
dalam banyak2 seat..nk jugak duduk sebelah aku..
memang ko terbaik..bau ko pun terbaik(melagukan lagu mencarut asli)
v
v
tahniah 2

bus yang aku naik langgar keta vios kaler hitam di kawasan orang hitam dan dalam keadaaan yang hitam
saper suro takder lampu jalan kan
terbaik ah
duk dalam 10 minit pegi ke bas belakang
sampai kat kj, mamat botak, hitam dan pendek tuh berbunyi...

woaaahhh katernyer
pehhh
ku plak ngah layan dating johnny depp dalam mimpi
terbangun dengar bunyi tuh

ko ..aku shoot karang...
pastu dier senyap(tido upernyer)

ok sambung g dating

sampai kat sek 2..mamat tuh tido lagi
tersedar berada di shah alam dan bukan asia jaya
kalut dah tak tentu pasal
tengok muka aku mintak penjelasan
ado la aku nk mengadap muke ko ner..

pegi makan ngan sahabat lama..
buka cerita seram malam isnin...kisah2 seram di kolej uitm, arau
nenek jual nasi lemak.kat tingkap tingkat 2..cik pon mengamuk..cik pon duk belakang kepala..men kaki..kene hempap..kene tepuk..ohhhhhh....

tutup mata..

nitemare before krismas plak kang...oh tidak yer..

nitemare aku..hutang keliling pinggang..hp da berbunyi tanpa henti dan aku masih menunggu pokok duit tumbuh kat halaman umah..

kang ader duit kang ku bayor ler...

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.