26.10.09

membunuh mr.cupid



maafkan aku encik..
aku terpaksa...

walaupun muka kau secomel mamat rambut kerinting yang pandai menyanyi bersama abang-abangnya, kejadian ini amatlah tidak disengajakan

sasaran kau tak pernah tepat, lambat 3 tahun dan selalu expired
cemaner ko leh jadi cupid aku pon tak taw.

company kau kene amek dak hr la kot<--kawan saya ader

masa isi borang yang memerlukan perkhidmatan kau tuh..
segala kriteria yang aku mahu da pon tercatat kat situ
kau pandai baca ker tak ner??

makan gaji buta la seh

ishhh..aku rilex ajer ner

sehingga malam tadi..
aku berjumpa dengan sasaran panahan kau 2 tahun lepas
itupun setelah aku dapat sms mengatakan date jam 11 malam

kau rasa apa yang berlaku sampai ko terbunuh???

da expired kot
takder kriteria yang kene pon
10% jer

peh..

mane manager kau..
meh aku cakap sikit ngan dier

takyah kot aku rasa..

sebab aku amek panah beracun yang aku simpan dalam kotak kaca tepi pintu bilik aku

"guna bila kecemasan"<---kecemasan la ner kan

aku pecahkan gelas..panah kau dengan itu dan ko guling2 muntah darah putih
lepas tu ko bertukar menjadi debu

aku tak gelak..sedey lagi la tak
terkilan sebab aku yang kene bunuh kau ner dan bukan pembunuh upahan aku(dier off day)

maaf encik cupid.
perkhidmatan kau tidak diperlukan lagi

may u rest in peace

..(u_u)..


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.