23.10.09

melukis pelan jalan ke hati dia

bukak buku lukisan.
keluarkan segala macam jenis alat melukis..menulis..mewarna..

wah...lengkap...semua ada

yang aku tidak ada
kemahuan untuk melukis
corak apa yang patot
warna apa yang sesuai
sejauh mana perjalanan itu

kalau boleh google.map
aku da buat ala2 pakai photoshop katernyer

tapi ini jenis old skool
kene buat cara manual

heh

kau ini memang
aku nampak jalan ke hati kamu
tapi kau saja buat jalan mati
signboard tu kau pacakkan dengan saiz sebesar billboard
aku boleh baca..tak buta huruf mau buta warna

sekarang ne aku tengah lukis pelan jalan ke hati kamu mengikut peta yang sedia ada
peta itu versi tahun lepas gamaknya
sebab tuh bila aku sampai, nampak signboard tuh
kau boleh tolong bagi peta baru?

aku taknak sesat cam tadi

lukisan tu aku email kat ko nanti untuk approval.

starto....

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.