19.10.09

meletakkan hati dalam kotak kasut sebelah tong sampah

menaip sambil mendengar lagu hush hush nyanyian pussycat dolls.
aku tak putus cinta..da nak dekat 2 tahun single
bercinta ngan degree aku ader lo.tu pon da nk break daaaaaa

ayat ko ne abstrak la eisz<--- bak kata abang besar klwmbc yang otai bab memfacebookkan diri...

bukan sengaja..ianya berkait rapat dengan minda yang masih dalam perigi belakang umah atuk saya.

minda aku yang pilih tempat tuh..sejuk.malaysia ne panas..
senyap..dengung suara sendiri jer yang leh dengar
jauh dari orang..yang membolehkan berkomunikasi dengan dunia luar, tali itu..
tali yang tak baper nak kuat..kebarangkalian untuk mati kesejukkan tanpa pengetahuan sesiapa sangat tinggi..

.......heeee...seram plak dengar

hati ku letakkan dalam kotak kasut sebab dier tak boleh nak duk diam
pantang nampak mamat tuh baik sikit..ensem sikit..fuuuuuuuuhhhhh....berjogging dier.
sampai satu tahap hati ini juga kene buat keputusan...dier berjalan kehadapan ke belakang..tanpa henti

rimas..

aku nak buang jer sebab asyik menghasut minda aku supaya buat perkara yang boleh menjurus ke arah kegiatan yang mungkin akan menyesal di kemudian hari.

tapi aku tak sampai hati..aku letak jer kat sebelah tong sampah dengan harapan makcik cleaner tak perasan dan buang terus...jangan risau, tak busuk..

ko duduk la dalam tuh dulu..

bila minda da balik nanti korang berbincang...............

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.