19.10.09

capricorn nyer bacaan semalam

aku bukak facebook
membaca horoskop untuk semalam
dier kater..akan ada benda yang aku harap jadi tapi tak akan tercapai,
kene jaga perihal kewangan agar jangan belanja berlebihan dan jangan pinjam duit harini...3 menda jer.

WTF

sangat menjadi atau kene dengan aku..KARMA??

f*&k that

1) pegi ke sunway, seharus berjumpa dengan mamat ner..<--last minit kensel tapi kater nak datang(siap da beli tiket nak tgk wayang..3d katernyer)

2) rugi?tak ..da belanja kat tiket wayang yang burn tuh......pehal lak kan ku harini

3) ku mintak nak pinjam fulus kat sayang aku sorang ner..sok baru tau dapat ke tak...

aku nak bacaan itu jadi betul dan dengan lurus bendulnya aku mengikut petunjuk arah kehancuran kewangan atau memang tersurat itu akan terjadi???<--musykil

akan tetapi secara jujurnya harini hari yang best

makan kat chicken rice shop<--huhuhu..
tgk cerita cloudy with a chance of meatballs 3D<---wahhhhhhh..jakun wohhh(first time)
main pool sampai berjam-jam pastu kalah<---bwekkkkk...

hahahahahahahahhahahahaha

aku ketawa akan nasib harini<--selaku manusia yang mindanya da letak kat dalam perigi atuk aku kat kampung(sila rujuk shoutout facebook)....aku hanya perlu ketawa.....(jaga hati sendiri & mengingatkan diri sendiri bahawasanya..KARMA sangat la macam babi)

<(^O^)>

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.