24.9.09

Kamelia kat RED BOX

Lia..

semalam aku datang JB..lepak umah Uyul. die keje Dorsett skunk..dekat jer ngan umah ko sey.
aku takut ar nak jenguk mak kau..segan.
kitorang pegi layan LUSH..Uyul da jadi ambassador club da dowh.
kalah kau.hehehe

esoknyer.lepas dier balik keje pukul 11mlm tuh, kitorang pegi la karaoke.
nak tercabut anak tekak aku.kitorang pegi yang dekat pelangi tuh.

kitorang nyanyi sampai pukul 3pagi..
kau tahu lagu penghabisan aper??
ah..skandal terbaru aku katernyer.nyanyi lagu KAMELIA.
favorite ko tuh..<--nasib bek suara sedap.

aku ngan uyul da nak melalak terkenang kau yang jauh.
sedey tau yang.
macam-macam jadi lepas kau takder.
rindu sangat kat kau yang..mase ko pergi tu pun kitorang bengkak mata sampai 2 hari..
da jadi panda da aku..

aku tak pegi lagi lawat umah baru kau.aku takleh terima lagi la yang.ko ader kan memaner ner.tapikan yang....


aku tak bleh nak suruh kau balik..tapi kau tunggu ar kitorang kat sana
nanti jumpa punyer
pe pon..RED BOX Pelangi memang suram ar lepas lagu tuh.
Moga kau berada di golongang orang yang beriman yang!
sayang kau.

(T_T)

1 comment:

Love me.hate me.write me.