24.3.12

mac punya mac

penulisan kali pertama dalam bulan mac dan ianya pada penghujung


nampak sangat aku melalaikan ko sayang..sambil membelai keyboard


 tatkala ini aku membelai perut yang sudah kenyang penangan dua bungkus sate padang
nampak pulak ianya boleh berlipat luat. oh. sudah tua ke aku ini?
hahahaha... orang siap kate suare aku cam orang budak umur 16 tahun
aku yakin kalau aku pakai uniform sekolah..ade jer yg akan mengurat
yeah.perasaan lebey. sukatikuladok


so sepanjang maac ne takder ah kau bz ane tapi stok bz akan meningkat peratusnya dalam bulan may keatas...cane nk jalankan tanggungjawab sebagai seorang rakyat malaysia ne?? mata ke atas dan tangan di bahu..kate da layak vote..adoi


memerhati tumbesaran budak2 kecik baru dalam hidup sempena bulan lepas
setelah hati metal itu mencair dan berjalan mengikut arus longkang kl
ianya kembali ke tempat kumbahan dan diangkut untuk dikitar semula


terpaksala aku beli ngan harga market..jadah ne


menyebut juga keadaan buah hati saye yang semakin membulat. makan tanpa henti tatkala jadi manager kat restoran..amek ko


tempias kene kat beta bile boleh jer order ngan senyuman akan apa mahu makan. delivery service je tada


mahahahahhaaha


penulisan yang tak baper nk memberangsangkan.maybe aku kene baci lagi novel cintan cintun remaja yang aku selalu baca time lapar mase kecik2 dulu
aha..sesiape sebaye aku jgn buat2 tak kenal la pulak kan ahadiat akashah nye penangan
sume nk jadi bboy kot
pejadah ah korang pakai baju bebesar wat windmill..mane nk laju der
hahahahha


kanak2 sekarang lebih peka kearah k-pop dan segala bentuk pop
baju pon nk serata 


kot 10 tahun lagi ader jer annual dinner tetema kpop
time tuh aku tatau la fashion tahun bile lak trend nyer.


cukup ah buat mac yang serupa mac ini


kot ko nk aku tulis ala2 metaforik 6 kaki dalam stok kene baca pakai kamus
ko hola2 je kat komen aku ne (bajet ramai peminat)


ok..tido skunk
sok kije


adoi..


oyasumi!







3 comments:

  1. hahahaha stail la.... kau benci k-pop, bajet good2, jadah apa 1 words korean pun aku tak faham

    ReplyDelete
  2. ok juga k-pop ni kalau nak di bandingkan dgn m-pop lagi mcm haramm aku tgk.

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.