8.2.12

dinding patot takder ah

kejadah babi dinding depan aku ne ulak,,tadi takder pon


bukak pintu patut keluar ah bukan nampak dinding agi bai


fak..mencarut selaku cikgu carutan dah pon keluar


setan terbahak2 ketawa tengok aku yg meroyan coz jd kawan die. ok.senyap ketika


masuk pintu ne da 20 pintu kot aku kuak...sume jumpe pintu balik ngan harapan keluar dr kepomponng lelabah yg srupe umah pakcik adam ne..


sial la ko ne dinding..pastu aku nk kuar celah ane lak. takkan nk terperap duk sini sampai tahun naga lagi satu


aku nampak tukul ngan paku..pastu nk watpe lak? ala..malas ah nk memikirkan ini sume..lapa laaaaaa..haus laaaa... org ckp kalau komplen lagi penat..be tak komplen pon lagi penat pecer...


eeeeeeeeeeeee...pehal la siakkkkk


*kes creativity blockage dalam otak dalam mase 2 minggu ne*


sekian...

4 comments:

  1. kehkehkeh berusaha la....utk mencari idea. pasti ko jumpa sis.

    ReplyDelete
  2. lor.... cepat cuci jgn beri karat tu merebak menguasai seluruh pelusuk pintu2 idea ko tu...

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.