4.1.12

tulisan di tahun baru

ok..napas baru di tahun baru


sebenornye lame dah taun baru dek non..kalendar barat ne lambat sikit.tak tgk bulan.tgk planet len..apepontaboley


aku da pon buat resolusi awal 5 hari


maksudnya pada harini patut da 4 hari resolusi aku bergerak


er....secara perlahan...secara perlahan lahan...ok ah lembab doooooooooo


paham?


teruskan..


pembacaan aku terhadap berita menurun terus


pe yg ku baca dlm blog n fb lebey menarik. realitinye aku nk jd cam paris hilton. bff ader criteria.tv show sendiri dan yg paling penting tak tuka jantan ikut musim buah-buahan


ok bercanggah dgn pendapat paris. TTYM


babi tol tulisan merapu neh..


*tap..*tap*tap..bunyik keyboard


kan ke best kalo ader meow..leh men kejar2


ishk. hati ne da kental ke? bukan aku hati metal?


ramai dak genius jd mangsa sosial. bukti mereka adalah manusia.bukan superhero


masalah sosial ala amerika.bile nk ajar dak2 ne pendidikan sex secara berkesan.aka mak bapak kene ckp.bukan cikgu.


risau aku cm mak2..adoi..sentimental lebey.hati agar2


merapu g dow....


sok ah sambung taip


kali ni ngan topik besh sikit..topik menarik pada sudut 196 darjah..


pehal ko tgk ku tak puas hati? ah..sudut tu ah


sekian..



3 comments:

  1. ko memang power lah, bukan macam mak2 tapi macam pensyarah heeehe....

    ReplyDelete
  2. yup polish la lagi....ko hebat la sis. mcm aku dah malas dah kehkehkeh

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.