4.7.11

karma..you're a bitch!!

ehem--ehem--


aku da tau dah suare saper tuh


toleh je belakang, die dengan ala catwalk model berjalan kearah aku


err....ko panggil aku ape tadi? tanya en karma


hehehe..aku gelak dan nada separa sinis menjawab...ko ne bitch


die membeliakkan matanya dan memandang tepat kearah anak mata aku


kecik besar kecik besar je aku tengok ko ne..gertak die


aku dengan semberono mnjawabla..oh..la..kene takut ke?


karma aku nk tunjukkan ko sesuatu..sambil menunding kearah status seorang manusia durjana


AHHAHHAHAH__AHHHAHAHAHAH---HAHAHHAHAHA


ah dah kenapa mangkuk ne gelak kekuat


ohh..pasai tuh la ko panggil aku bitch tanya mika dan gelak bersambung(eh mana tau ner??)


beshtuh...ko rase?? sambil membuat muke musykil aku


karma dengan tenang menepuk bahu aku seraya berkata kerja aku la sumer ne..ko suke?


aku dengan senyuman mengalahkan orang dapat loteri mengangguk iya dan membuat syarat mata trimas kat die..(die bukan boleh kene puji..kembang riak seangkatan dengannya kang)


ok ah--aku balik dulu..tugas menanti di sudut dunia yang lain..khabarkan pada semua..aku ngah rileks tak bermaksud aku tak kerja


berlagak sungguh setan ini..uhuh baiklah jawab aku sekadar acuh tak acuh


hmm..tutup la status ko ne...stalk ko pon tak guna


sekian..



No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.