1.6.11

kucing angkat - hemingway

meeooww...meow..meeeeoooowww...meowww


ye..panggilan itu le yang aku nampak sedang kami berjalan di suatu pasar yg agak femes
yang penting bukan satu 
malah 3


yang penting, setelah disoal jawab orang yang menjaga stall tuh
kami berharap untuk membawa pulang meow yang baru 3 bulan
sedang memasukkan 2 yang lagi satu nk ikut jugak


hahhaha...dengan mudah kami mengambil keputusan untuk membawa pulang


dah bawak balik
benda pertama..lompat2 atas semua tempat
paling besh..tempat tuk main nyorok2
gelak je lah aku


sekali tengok kaki die besar dpd biase, kami buat research sendiri
kucing hemingway aka polydactyl --- memipunyai jari lebih dari biase
ia dikatakan membawa tuah pada nakhoda kapal kerana kelebihan jarinya boleh menangkap tikus dengan lebih mudah


itu..belum lagi aku tengok..yang pasti aku dah warning cicak umah aku awal2
anak aku yg 3 ekor tuh sekor aktif, super aktif dan hyperaktif
aku yakin ko takkan hidup lama


jadi...biase2 kan la diri...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.