7.1.11

pencapaian & pembalaan 2010

laju---laju----
buaiku laju-----

ahhaha...aku dah nyanyi lagu ne maksudnya aku dah mula berangan--
berangan naik buai..dress comel dan bunga atas pale...hado?

ahaaaaaaa....aku sajer sebab aku nk recap sepanjang pencapaian 2010 dan tak lupe pembalaan

januari -- berjaya mendapat kerja yang maybe tak diidamkan tapi seronok 

pastu pindah umah..berjalan lancar seketika dan masalah kewangan secara tulus mulus kulus hangus

may -- konvo dengan penuh gaya dan meriah rambut kembang atas stage seraya sorak sampai takder suara
kembali kepada masalah sejagat manusia..kewangan..

september -- dapat pakwe....omaigod!!!!

sakit yang berpanjangan sambil keta buat hal dan segala macam masalah nilai matawang malaysia

performance kerja menurun mendadak..otak sakit..hati lebam..rambut still maintain..tuh aku kagum

keta kene pecah, kene tarik, brake rosak...oh...cukup2...

december -- kene risik unofficial...tapi da pakai cincin official..majlis ringkas dengan tiupan lilin birthday, ciuman di dahi dan kali ini saya yakin..semua masalah akan selesai jika tidak stress dan buat satu2 sambil ditemani oleh cinta hati dan keluarga...

makanya untuk tahun baru ini adalah diharap supaya karma pergi bercuti sepanjang tahun
saya akan mula buat keje amal balik
tambah meter cinta untuk cinta hati saya samuel knight, tingkatkan taraf hidup ekonomi keluarga, sayang kereta selalu..kerja dengan penuh dedikasi dan mintak bos yakin dengan diri..
masa untuk serius di samping mencarut kearah the pendeks bila reunion akan mendatang..ngahahahha..

kawen tahun ne jugak ker???


2 comments:

  1. kawin la
    kawin la
    kawin la

    ok cukup.macam la kawin tu mudah macam minum sirap kan? haha

    ReplyDelete
  2. hahahha...kawen itu mudah cam nak buat masjid je la...huuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.