2.12.10

peringatan dari seorang rakan yang jauh...

...sampai aku diperkampungan dan ditemani rakan2
yang aku pelik...semuanya gelap..pudar..dan ada satu tempat dimana ada keranda dan dalam itu ada satu mayat yang aku tak kenal sebab da reput
jenguk diluar dan kereta hitam remuk da takder rupe keta lagi..

dan aku diberitahu aku hanya ada satu hari sahaja untuk hidup sebab da mati lama...

aku pergi carik sume orang yang aku kenal, aku buat semua yang aku tak dpt buat masa dolu2
aku carik laki aku tak jumper...
aku masuk bilik dan jumpe beshfren aku dan tanya bila nk pergi rumah lia..cepat siap

aku carik lagi laki aku kat mane..air mata da nak menitik sebab aku tak jumper die dan semua orang..

aku pejam mata dan tarik napas dalam2 kemudian...
aku bukak mata dan aku terbaring dalam bilik, tgk jam pukul 8..

mimpi hebat aku mlm tadi..jenuh aku pikir ape link antara semua ini dan aku terfikir aku terlupa akan besday arwah Lia semalam...

ko ne hampir buat aku heart attack la sayang oi..kot nk mengingatkan aku pon jgnla buat citer horror dalam mimpi aku..demm betul..ini juga adalah pengaruh citer jonah hex yg leh hidupkan org mati jap..aiyok..

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.