19.7.10

bila mata bertentang mata

oh..rasa macam dalam cerita hindustan
cerita p.ramlee mase dier nyanyi lagu bulan dipagar bintang 
tetibe lak rase bahagia


bahhahahahha


ade sengal sedikit


bila ko duduk kat depan aku..mata aku da buat gedik dier dah
kelip lelaju
nok harommmmmmmmmmm


mai dah hormon gatai


dan bila aku tau kita akan bekerja bersama cuma aku kat depan pentas ko kat dapur
aku tersangatlah keciwa tapi 
aku pakai gak cecantek dan biar rambut cam beyonce mau buat konsert di malaysia


dan bilakala ko keluar..aku seboleh2 nak ader peluang jalan depan ko


dan bila aku turun escalator nak masuk ke dewan dan ko berjalan keluar dengan kot hitam dan baju kelabu bau makanan


aku senyum, riang, dan dalam pale otak aku da ader da lagu seiring dan sejalan
aku nampak bunga2..


tentang mata selama 2 saat..tak sempat nak hantar current suka


heeeeeeeeeee....


"eisz...meh jap..ko buat ne.."


ala kacau ar bos aku ner.............dan angan2 aku nak berdating dengan dier musnah


uhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..kiter jumper dalam mimpi ye sayyaaaaannngggg (sengau satu)

6 comments:

  1. sangkut dengan chef mane plak ni?hahhaha..

    ReplyDelete
  2. sangkut dengan chef mane plak ni?hahahha..

    ReplyDelete
  3. harusla sampai 2 komen yang same kan..anda jeles??

    ReplyDelete
  4. berangan poyo2 ngn bos mmg hobi gak kadang2

    tp aku cuma musyil tambah nak gelak sesuatu

    Lep Lep jeles?

    kahkahkah..abis la ilang status brader-brader dia.

    Ngahahahahha

    ReplyDelete
  5. me triple like wanie..bahahahha...
    shhhhhkangalepdengarshhhhhh..bahahahahah
    gelak genguling

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.