18.6.10

aku bukan aku yang sebenar--aku adalah alien

dan tajuk blog aku adalah seperti yang sedia maklum perasaan melanda diri
ok. ini gara-gara comot a.k.a abang subang besar--ok tak abang sangat
membaca garisan tapak tangan dan kate "ko bukan diri ko sebenarnya dooooooo"
aku balas balik dan cakap --abes kalo aku bukan aku..aku aper? 


noktah. perbualan terhenti disitu dan aksi seterusnya mereka--teman serumah dan dia menggoreng nugget untuk santapan waktu lapar jam 5 pagi
aku terlalu demam untuk berkata-kata


alien yang sebenarnya aku ne da lama sakit..asyik demam jer
mak aku da naik risau..tgk status terus mesej katernyer
eheee..love u mama
pesanan dier ringkas--tak cukup tidur dan terlebih tidur pon tak baik juga tau


mama ketahuila dikau anakmu ini tiada masa untuk tidur
masa telah dibahagikan demi mencari wang untuk membela haiwan peliharaan besi
die da banyak mengeluarkan bunyi yang menyeramkan
ok ayat aku da skema stok cam video mase konvo..demmmm


kalau jejaka alam maya baca ner mesti dier suka dan seterusnya akan ada episod roti2 cinta..
hahahaha..oi update ah


aku nak jadi apa lak pasni kalau aku bukan aku yang sebenarnye
aku nak jadi jessica alba..cantik sikit


hmmmmmmmm

3 comments:

  1. saye pon pandai ramal nasib dow..tp guna tapak kaki bukan tapak tgn...

    cari duit byk2 tp kalau badan tak sihat tak guna jugak ye dak?klu sakit terbaring gak atas katil je..

    ReplyDelete
  2. gwa syorkan lu jadik iblis macm gwa
    bole dapat ramai kawan iblis mcm gwa
    hamacam?

    ReplyDelete
  3. ahahahhaha..aku dah agak ah setan dua iblis ne
    heeeeeee
    areleaf--peliz--saye juga terer tilik nasib pakai kaki

    hellioz--hmmm--akan dipikirkan...

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.