28.5.10

dating ke?


sambungan nak dating lagi ke taknak....


good morning sweetheart.....(sambil dier meletakkan breakfast kat sebelah katil)
anak harrraaaammm...biler mase lak ko masuk?? adui..ngan muke baru bangun tido g..
u masuk umah i cemaner ner?? tanyer aku ngn kenkonon manjer
oh..maid tuh kasi i masuk..(terdengar orang menyanyi lagu poco-poco)
demm..ne hari sabtu ker?


bukan dier kasi mesej nak bawak aku kat tempat lain ker?? skunk kul baper seh?
eheee..kul 7pagi---pehal la kejut ku pepagi nerh
mata aku ala2 main jongkang jongket plak
dier pulak duk mundar mandir jalan depan aku ne naper...tuala u maner??
tuh--tunjuk sambil malas
dier amek dan tarik tangan aku
sila mandi tuan puteri, sayer tunggu kat luar eh??---pehal plak nak suro ku mandi--haaaaaa...cejukkkkkk
nanti ah ku kater sambil bersiap sedia untuk tido sampai esok malam
puteri ku sayang, jum la..i takkan buat u menyesal g dating pepagi buta ngan i harini
telan air liur dan geli hati..ke excited mamat ensem panggil ko cenggituh
heeeeeeeee...jantung aku da main lompat bintang ner


alaaaaaaaaaaa.....malas doooooooooooooo...sambil pusing ke kanan dan kaver line memalu


cepatla.. i da sediakan hot tub untuk u...
blink--blink--blink--


ok..aku teruja...dengan pantas aku bangun capai tuala dan ke bilik mandi
nahh...siap dengan bunga lili
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
beria no mamat nerh..nak aper seh daripada aku??? sambil menyelam dan main ngan duckie wikkie (itik getah saiz kanak-kanak 5 tahun..lame dier tak berenang ngan jayanya)


kua bath tub biler jari da kecut jer
uhuhuhuhuhu


selepas 30min....


aku kua bilik dengan muke puas dan dier takder...


aku tgk bawah dan dier takder pon kelihatan di mana mana


atas katil ada dress kaler putih..ngan topi g piknik


elehhhh...nak g piknik ke..cakap jer laaaa...


pastu ader notes


**hey sweety..lepas neh..get dressed and terus g bawah..
topi tuh kalau nak bawak, bawak ler...
no, no..its not what you think....
nanti ader orang pickup u and i will be waiting there for you
love--A--


sekali macam drama omputih da..
kenkonon nak tunjuk romantik---heeee----
tetibe terpikir ape agenda dier...


buu...ibu....nak pe plak dier nerh...


ibuuuuuuu....ha...aku pon keluar bilik nak turun tangga..
nak cepat katernyer aku tergolek dengan kelajuan 80km/j
pastu gelap...




bersambung......





2 comments:

  1. hahahhaha..entri kali ni sangat gedik...hahhaha..tp apesal anda slalu sgt jatuh la tergolek la tersepak la..gi mndi bunga ar..

    ReplyDelete
  2. suda woo..siap bawah jembatan g..ahhahahahha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.