22.4.10

akustatik!!!!

ko kene berubah la ngok
kene la sengal
ko da menyusahkan idup orang
stok kene maki selalu
ingat besh?

kene marah ngan bos..cam bagus ar ko wat diva kat situ
ko serious pikir mase depan la
ko bukan muda..tua pon tak (jaga ati)
ngah cantek ah ner nak wat duit
kate nak hidup camne..ko kenela terima hakikat tak sumer orang suker ko

perkataan syukur tuh kene ade
ko da kene basuh barula nak sedar
5 minit jela pastu-----hilang

aku nak gelak pn ader tengok ko ner
sengal nak mati
ko kene duduk berguru ngan saper ntah aku pon tataw
kot nana ader --takleh2 pompuan tuh mulut cam lahanat halus
mak ko?? hmm..die sibuk pantau aku lalu facebook
mak zaman skunk!

ko kene motivasi diri sendiri
takder saper da nak wat untuk ko
tau ke tak ner? oi tengok sini mase aku cakap ngan ko
aiyo *jotos satu sampai*

ko nak berjaya
kene la wat style berjaya
ko ingat hape? berjaya leh tido manjang
orang kater yang berjaya sume tido 4 jam jer sehari
ko? ok...bab tido aku bg ko can
non hado nak tido 4 jam jer

kembali ker topik asal
hah ko ner..sumer ko langgar da skunk
penat mak ko bebel suro ingat tuhan
ko ado? 

ko jangan nak feeling cecantik sangat
tue kang kedut da banyak takder sape nak da
aku tau ko banyak solution cemaner nak setelkan degil ko dalam otak ko yang kaler itam neh
jangan nak ego tinggi sangat
jangan nak cakap tak sangat
baran tuh control..mulut tu jaga..mata jangan nak menggatal sangat (ok sekali sekala leh)

ko kene buat sumer neh..untuk ko gak
badan kene sayang
kene jaga..kene maintain..barang baiookkkk punyer

ok aku nak g makan ner
dengar ker tak?

*sambil senyum dan babai kat cermin*


2 comments:

  1. saya ada je kan..u can count on me..bagi sy masa sebulan dan kamu akan jadi insan yang cemerlang..hahahhaha..

    ReplyDelete
  2. malas ah..men scrabble pon forfeit..
    eh????

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.