26.1.10

umah dua

aku da dengar da bunyik moto die
adui..jantung dag dig dug shuffle lagu house da la
pastu aku nampak sume pompuan kerumun dier
mintak autograf ape..eh..ayat jeles

tarik nafas..hembus..
kuar ar..carik makan..lapa nasik
cecumey je aku kuar umah
anak pakcik mase depan ade kat bawah. lambai2
adui...pehal plak dier ne

woi ko...bapak dier plak enterprame
sini la jap..aku nak cakap
aku da naik seram..mau aku kene bunuh japgi..doa2 la tak

ye saye...dengan penuh supan (berlakon je ne)

minggu depan ko pindah umah dua kat sane tuh
bilik ko ade orang nak masuk

umah? untuk saye sorang?

ye ar.takkan untuk ko dan anak aku pulak

pehal plak aku kene pindah. da la jauh daripada umah pakcik mase depan ne.
cane nak tengok anak dier selalu.
seyes die nampak aku flirt ngan anak dier ke

takde harapan da ke? oh tidak...chill2

okla tu bapak..ade orang nak teman saye kang
menjawab ngan muke tak bersalah

takpelah..banyak lagi calon aku leh kasi..yang ne takyahla
haram nyer pakcik...cam ci..ku hot kot (pengakuan ikhlas berbayar dalam hati)

perut aku main lagu metal maximum volume
aduh...da sume dengar

saye gerak dulu ar..nak kasi perut saye gembira
sambil bermain mata dengan anak die
die leh wat senyuman menggoda plak
ok2..muke kaver riak dan terus berlalu
jangan wat kenkonon nak pengsan
bernapas..bernapas...huuuuuuu

jalan dan pikir nak makan ape japgi
sambil tuh pikirla senyuman menggoda die....

hmmm....(mate bersinar-sinar dan kedip lelaju)

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.