20.1.10

tuan mase depan.ko dah sedia?

ye..berdirinya aku kat depan pagar tuan mase depan
pagar yang aku gegar dulu dan terpakse melawan bodyguard ko yang cam hampeh
takper...aku kembali bersemangat..
demi aku..demi keluarga..aku kembali

ehem2...tekan butang umah ko
heloooo...helo..heloo....alamak ade echo...
ketuk pintu pagar lax..
dung..dung..dung....pakcik...ade umah tak..

oi..pakcik cepatla..panas ne..da hitam da ne ha
eh??statement

hishk sape plak yang kaco aku ne
suare pakcik berkumandang
ku da malas panggil tuan...eksyen sangat nanti

hah..ko nak hape?
ku nak masuk la...
ne umah aku..insan terpilih je yang layak
cam harr

saye da layak da laaaaaaaa
kate saye dengan penuh supan

ko ne kan..kecik2 taknak mampos da besar2 menyusahkan aku
pehhh...die wat dialog ahmad nisfu lax..
aku dengan penuh saba.senyum dan berharap gigi dier tak patah kene penumbuk japgi

ah..ade plak name ko dalam list aku ne..sape ntah tambah
masuk la..bilik ko ujung sane
time kasih pakcik.
jalan dengan penuh semangat dan keazaman untuk membuat kehidupan aku lebih sempurna disini.
menyusun strategi jua untuk buat die bapak angkat..anak die ensem..huuuuuuuu

ko dah sedia...ko jangan nak berlagak sangat
menyesal ko buat ayat ahmad nisfu kat aku tadi.
bodyguard ko kuncu2 aku da laa.


masuk bilik dan berehat secukupnye
esok hari yang sibuk



No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.