24.1.10

bunga untuk encik cupid

encik cupid nampaknya da naik rank pertama untuk idola yang paling femes
selalu aku tahu mr santa claus yang senantiasa dalam carta
selalu orang tulis surat kepada mr santa untuk meminta segala hadiah dan berjanji untuk jadi budak baik..

encik cupid terima lebih banyak surat setakat ne
bukan surat meminta supaya dapat pasangan dan mahu hidup bahagia
surat benci pon ade (analisa pejabat santa dan cupid, 2009)

setelah masuk tahun baru
ko mestila busy memanjang
lagi2 nak dekat valentine..cian ko

jadi nota aku untuk ko encik cupid
kite lupakanla dendam lama dan mulakan persahabatan yang baru
boleh tak kalo ko pergi ke dunia sana dengan aman
aku asyik nampak hantu ko je
sory aku bunuh ko dulu
aku dah mintak maap kat sume orang dan aku mintak maap kat ko tuk 100 kalinya

nah amek ne bunga untuk ko
(sambil meletakkan bunga di pusara beliau...takde sebenarnye..kan die mati jadi abu..so aku buat je batu nisan dan letak nama beliau)

ok..aku kene pegi..nak hanta surat kat cupid management international..cupid yang ganti ko tuh..tak buat keje pun..siap ar die kejap lagi.

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.