26.12.09

semua yang aku boleh bagi..ko hado?

menterjemahkan tajuk kepada bahasa pengantar uitm
dari kumpulan ternama yang membuat aku sanggup menghafal bait demi bait untuk tidak jatuh muka kepada kenkawan sekolah
jangan kater kaset..(zaman dedolu)..sticker diorang pon aku beli dan tampal di buku

kalo pegi karoke lagu ne wajib dinyanyikan beramai-ramai
tangkap feeling
eceh

lagu ni yang betol2 menusuk kalbu
yang akan aku ingat sampai mati

lagu yang ditujukan buat awek2 tercinta
dan buat awek2 memahami keadaan lelaki yang tak berapa nk ader duit
at least dalam satu rangkap lagu tersebut

kesanggupan untuk berjalan kaki tatkala tidak ader kereta mewah
membuang segala masalah dengan satu ciuman (literally translated)
dan menaruh harapan supaya dijadikan hak milik mutlak selepas awek itu itu putus dengan balak sekarang yang buat dier cm sampah

shoooo shweeettt bak kata aku
memang sweet kalau ianya ditujukan kat aku
bukan aku ade balak yang layan aku macam sampah
tapi niat yang mahu bagikan aku dunia tak dapat..hanya cinta yang boleh die kasi
huuuuuuu..ayat nak sentimental..mau gelak sakan aku kang

susah ckp ngan aku yang materialistik ne
aku nk umah besar, keta mesti nk ferrari
belum lagi berlian
bila aku cakap aku maintenance tinggi, sumer cabut
itu baru cakap, sajer aku acah pencinta wanita yang bajet macho ne sumer...
siapa yang mengenali diri aku takkan ader perasaan tuh pon
sebab dier tau..maintenance aku tinggi gaya mane nyer

jadi semua yang aku boleh bagi
adalah list yang bisa buat aku happy sampai bebila kalau dapat ditunaikan
maaf, cinta itu perlu..dan aku akui ianya tiada nilai setanding
tetapi perut aku bukan makan cinta..tapi maggi cintan
dan nak beli cd kumpulan kesayangan tu pon tak pakai cinta

yang penting....cinta aku terhadap lagu tuh membuat aku on winamp dan karoke bersama-sama jam 7 pagi...
boleh jugak layan lagu ner mase nk tido ner kan..huuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.