6.12.09

kehadapan adikku yang cm siot leh tahan

membaca blog adik yang menceritakan perihal di umah
menulis tatkala cuti dan menjadi panda kurus kering yang ketot

antara ayat yang membuat dier cm siot haram J

"kakak ku sume x dek kat umah..
diowg sedang berjuang di medan pekerjaan..
ntok mendapatkan doit yang mereka amat memerlukan...
kalu x dek doit anti alert2 doit x dek...
mintak mama...(jangan terasa taw...blog nie mmg khas ntok anda..)"

terasa sepam...sebab aku la yang selalu mintak tu...kantoi baik
aku pakai ptptn..kalo aku dapat biasiswa tun ab razak, aku da beli keta tuk mak aku ngan adik aku sumer...tapi tidak ..maka terpaksalah menggunakan dana2 khas kerajaan membantu golongan miskin kelas atasan.
ha.....

pastu penghabisan ayat dier sweet la jugak

"kepada kakak2 ku yang sedang bekerja...chaiyok 3x"

oh...sayer memerlukan vitamin skunk sebab rase nk mati da.......penat n demam separa kuat..

chaiyok 3x untuk diri sendiri pulak! \(^o^)/

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.