7.11.09

fikiran bebas agama

teringat perbualan dengan sorang jejaka berkulit gelap
imaginasi hampir sama level dengan aku
mulut becok berbicara
sumpah seranah menjadi bahan ketawa dan mengenakan rerakan
berbual pasal sumer benda apa yang ada di muka bumi ne

hingga satu topik

reason kenapa dia tak percayakan tuhan dia

mengangkat kening kerana jarang mendengar situasi demikian

tidak terlalu seyes cara menghujahkan pendapat. dier tanyer aku

'kalau kau tengok tuhan kau..ko rasa macamana..okla..katerla dier ader depan mater ko aper yg ko rase?'

cam blur jap

jawapan aku

ku raser per..takut ar..banyak buat salah kot(bicara hati, mulut cakap lain)

'orang patutnya tengok tuhan dier cam tenang kan..hati gembira, aku tengok tuhan aku..woahhhh...takut siot. muker stok garang jer ner..dengan weapon bagai. ntah macammana diorang menjadikan dier tuhan"

aku gelak genguling maser ner k.
bukan tak sensitif tapi penjelasan dier adalah menda yang aku tak pernah dengar
cam haram der jugak dier ner
kene dengar dek mak dier..ko kene bantai terbaik karang

aku save data yang ader tuh. cuba untuk cross check info itu dengan segala info yang masih ader dalam folder agama dalam otak ner

masih buat research dan tetiber otak terpadam plakkkk

bateri kong sehhhh

charge ah dulu ..sok nak pakai g

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.