12.10.09

untukmu brain-rewind


(tatkala bulan puasa)

sesangatla laparnyer dan sangatla tekanannyer…

mengadap pc yang memerlukan sepenuh konsentrasi.karena wat designing.

aku da la tak berapa nk pandai bab2 ne kan..

seharusnya tak baper nk kreatif<—cian aku ner—(^o^)/

aku dengan baik hatinya meluangkan

masa yang sedikit lagi nk buka ne dengan tulis nota buat otak(kertas tu kaler pink)

nota untuk OTAK :

brain

Dear OTAK,

anda tersangatla bernasib baik kerana saya tidak meninggalkan anda lagi di atas tilam pada jam 10 pagi..

kerana hari ini anda begitu penting buat saya..<–selama ne tak ker?

anda terlalu bekerja kuat sehingga anda serabut wayar dan terpaksa di masukkan ke ICU dan duduk dalam bilik hitam.

(duk dalam bilik hitam besh..ader PS3, karaoke machine, air ribena, munchies, biskut gula dan segala keperluan untuk 2 hari di hujung minggu<—cukup tak?)

P/s: sila tinggalkan nota jika ader aper yang berlaku..saya akan sibuk menutup mata.TK

Love

Tangan yang disuruh

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.