29.10.09

party--haluan kiri

yaw....heh..hmm..

cemaner nak start entry ner..
aku nak cakap ke taknak??

ok cerita..

situasi 1

menghabiskan masa di malam minggu dengan berjumpa sahabat handai dan berada di tempat yang mempunyai speaker besar dan lampu kalimantang warna berbeza dan lagi lampu putih yang kejap ada kejap takda....

berjalan dihadapan dia..dia yang kacak, sweet dan ganteng...

bertentang mata, senyum terukir, bermain mata..

kembali dari tempat kumbahan memandang dia yang ada di sebelah...

perasaan yang ku biarkan kerana lagi lama kang jadi perasan

ehem2..aku nampak dia berjalan mengelilingi tempat sahabat handai aku berjumpa itu

ku di hujung sini..dia di hujung sana bertentang mata, senyum..tapi kali ni aku senyum sinis dan mengangkat kening tangan dia erat merangkul pinggang dan berbual ala2 couple bersama teman sekaum

ohhhhhh......sh*&$*%t

situasi 2

menaiki komuter untuk ke kl berhenti di satu stesen, dia masuk dan duduk bertentangan ngan aku

dia..jambu..comel..stylo

mahu bermain mata..sedar diri bukan dalam keadaan cukup berani untuk menegur perasaan

syak wasangka di tahap 50%

ku biarkan fokusku masa ini mencarut terhadap 5 ekor gajah yang terlepas dari negara artis bollywood kerana memainkan lagu hindustan pakai loud speaker...ko ingat...ko sorang jer ader hp...

P*&#*$&@*$@&*@K

ok...balik semula ke dia. kat satu stesen lagi..masuk 5 jejaka CRS.. okay..takderla sumer comey..tapi..ok la kot sebagai pemain simpanan bila david beckham beraksi

bila mereka mahu turun di destinasi mereka... dia..dia..senyum dengan ala2 menggoda ke salah seorang dpd mereka

ok..syak wasangka ak mencecah angka 130%

setelah ku sampai ke destinasi.......

melihat ke langit..mencari bintang untuk menjawab persoalan aku yang terpendam di usus besar.

pandang kiri..kanan..kiri lagi..kanan dn ke bawah

ku maafkan dia 1 dan dia 2 sebagai seorang manusia yang mahukan kelainan
dan aku maafkan diri aku kerana mempunyai perasaan geli sejauh langkawi dan setinggi gunung kinabalu....
aku tak boleh berubah..
yang aku boleh buat bila party dan dier pilih haluan kiri...
bila kiter berjumpa di tengah....tak payah teruskan niat ko untuk melalui jalan aku......jalan ke speaker besar...

----TAMMAT----

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.