30.10.09

kesengalan tahap dewa

kepenatan.kelaparan.kemengantukan.

mesej masuk..

yang.kau da kat mane dah?
ku da nak sampai umah ko da ner...

ku kat ofis lagi..keje kene selesaikan ner...
(2030)

cakap ngan die nak balik jam 6

-Adegan 1-

balik jam 9 malam
sampai kat stesen bas..bas tuh da jalan
tapi aku nampak abang yang selalu naik ngan aku dpd shah alam
berlari dengan wedges 1 inci
pakcik bas membuat muka musykil melihat aku yang menjadi peminat setia die
sampai berlari nak mintak autograf

huh-sangat--naik bas

mana kau tau ne bus g shah alam?

menarik nafas dan berkata....

firasat hati....pakcik tu senyum jer


-Adegan 2-

duduk di tempat faveret..belakang sikit dpd atas tayar
sejuk..sandar sambil melihat skrin tv...cerita susuk

1,2,3,4,5,6......zzzzzzzzzz

terbangun bila abang yang aku nampak tuh kejut aku
da sampai katernyer...

turun dengan muker lebam dan dapat melihat orang yang kat bus stand tuh senyum

kesian tengok aku agaknyer..trimas..bagi duit skali plz
sengkek tahap harrr da ner..

melayan mamai jap
tgk muke abg tuh dan mengangguk tanda terima kasih

nasib bek kejut..kalo tak..ku da ikot pakcik tuh g buat konsert dan aku peminat setia dier yang terulung

haaaaaaaaaaaaaaaa




No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.