3.10.09

buat staff McD yang cam babi

selepas menggerudi lantai dan mencucuk bintang malam

pegi mcd bb..nk makan..lapa nk mati
kawan kat sebelah tolong order

babi mcd= wats ur order
me = mc chicken set regular-ribena 1
ok that's all gona be RM20.30

kawan ku bayar la dengan tanpa soal..
aku pulak tanyer apsal plak mahal

then dier letak 2 set yang sama atas tray

me : sayer nak satu jer
babi mcd : tadi dier order satu u order satu, i INGAT sekali la
me : no, i want only 1
babi mcd : nanti sayer kene refund, lepas tu buat report
me : buat je la and then wat's your problem?
babi mcd : nanti sayer yang kene
me : da keje kau kau ingat aku heran?
babi mcd : pegi la mam (sambil mencanpakkan duit yang kene pulang balik atas meja)
me : cam pukimak kau ne kan sebab tu kau keje mcd je..babi

pastu nak perli2 aku lax kan
hahahhahaha..
ko yang keje bodoh
cam aku tak selalu makan kat mcd kan
da la tak repeat order----buat ayat aku ingat----bodo sial
aku keje customer service gax dulu

kau kalau taknak serve orang, jangan keje kat situ
ko keje kat ladang babi...layak ar dengan muka yang cam babi hitam kau tuh

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.