11.10.09

perihal sabtu

aku banyak sangat mende nak cerita-nak muntah-jelek-menci-busan

1)aku plan nak pegi PD ngan sahabat sorang ne
-->tak jadi pegi ngantuk sangat padahal baju dah pack

2) plan nak buat sesuatu tatkala busan<--konon nak kuar
-->duk umah layan astro. muvy sampai 4 ku bedal-get smart, da vinci code, dream girls &
mamma mia kawan aku kater dier malas so kitorang tido jer

3) konon nak g gerudi lantai
--> sumer plan kater nak pegi, senyap jer biler aku mesej

4) memang loser duk umah di malam minggu
--> aku dah boleh dapat award sebagai loser paling hangat di pasaran

5) aku menaip blog lebih daripada 3 entry dalam 1 hari
-->banyak jer keje lain buleh buat, malas jadi member baik jap

6) aku teringat kat budak biru
--> aku rasa sengal seketika, kau memang la...ehhhh..nak jer aku lepuk kau bagi kau tak kiut
lagi dah.

7) kebusanan aku dah tahap dewa
-->aku nak bunuh diri, bunuh orang, bakar budak biru, bakar rumah orang, tumbuk muker
orang laju-laju, sepak bagi mati tikam kat leher

kesimpulan

AKU TAKDER MOOD..emo biler sabtu menjelang

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.