20.9.09

Syahdu Sabtu

sebagai orang terakhir yang balik kampung dalam umah sewa ku yang indah lagi bersepah dan tatkala tiket hanya ada pada jam itu,
ku kuar umah awal..<--syahdu 10%

dapat duit raya dpd akak opis yang baik hati semalamnya
buat la tambang balik <--syahdu 20%
giler miskin seketika
mak aku pon da bebel
apasal asyik mintak duit dier

'mama, kater pengorbanan'

"banyakla kau"<---sedas kene
haahahha (^.^)

da sampai kat bus station sementara bukit jalil
hujan lebat <---syahdu 30%

buka puasa air liur jer..<--syahdu 45%
nasib baik dier berenti makan kat muar
mesej bertimbun timbun mengucapkan selamat hari raya
ku balas dalam hati
bil belum bayar<---sekali lagi jangan ingatkan kau tengah ekonomi gawat ner..dush<--syahdu 50%

elok2 lepas makan tuh, dalam 500 meter bus jalan
takbir bergema.<--syahdu 85%
nk melalak jugakla aku,
dengar dengan penuh khusyuk
pastu aku teringat arwah nenek aku...bile nk ziarah kubur...<--syahdu 100%
mama aku macam tamo pegi bawak jer.walaupun da setiap tahun aku cakap nk pegi

syahdu la ne kan....
(v_v)

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.